Senarrak utzi ostean, Teresak egunak etsita emango ditu, zer gertatu ote zen ulertu nahian. Erantzunak topatu ordez, senarra ezagutzen duten pertsonen kaleak eta etxeak bisitatzeari ekingo dio. Fikzioa eta dokumentala nahastuz, herriak eta biztanleak deskribatuko dituzte emaztearen bisitak baliatuta. Verano de Goliat filmak abandonuaren, bete gabeko promesen, deskonexioaren eta betiereko irrikaren osteko sufrimenduaz gogoeta egiten du.