Johan eta bere sendia menotarrak dira, Lehen Mundu Gerraren ostean Mexiko iparraldera joandako korronte protestante anabaptista baten jarraitzaileak. Horietako asko oso kontserbadoreak dira, eta XVI. mendeko baldintza berberetan bizitzea erabaki dute; beste batzuk, ordea, moderatuxeagoak, eta medikuntza zientifikoa onartzen dute. Edonola ere, telefonoa, Internet eta tankerako komunikabideak erabili gabe jarraitzen dute. Jainkoaren eta gizakien legearekin erabateko kontraesanetan, Johan ezkondua eta familiaburua beste emakume batekin maiteminduko da.