Dokumentalaren eta fikzioaren arteko lan honetan, Mexikoko kostaldean bizi den gizon bat, maia jatorriz, berriro elkartuko da emakume italiar batekin eduki zuen semearekin. Haurra laster joango da amarekin bizitzera; aita-semeak elkarrekin egongo dira denbora-tarte labur batez, naturarekin harremanetan.