Abel bederatzi urteko mutila da, eta osasun mentaleko zentro batean daukate, bere portaeraren eta hitzik ez egiteko setaren ondorioz. Ama ezkongabeak medikuarekin hitz egingo du, haurrari astebetez kanpoan egoten utz diezaioten. Aita falta izanik, Abelek ezohiko aita baten egitekoa hartuko du bere gain. Film honek Horizontes eta Gazteriaren sariak eskuratu zituen 2010ko Donostia Zinemaldian.