Velicanu considers himself fulfilled. He has money, a new villa, he is married for the second time to a young woman with whom he has a baby and has a son from his first marriage. Before the holidays, he has to leave his business in good order. But things get a little bit complicated. The crisis at the end of the day makes him wonder if he is really happy and fulfilled.