Eliseo is ugly, lame and single. He hasn?t met the woman of his life and has never known love. Nati is ugly, missing a breast and separated. She found the man of her life but, even so, has never experienced true love. Eliseo thinks that the worst of his life is still to come. Nati thinks that the best of her life is still to come. The death of Eliseo?s mother reunites them twenty years on in a last chance to find happiness and love. But... what happens when the woman of your life is married to your brother?