Estigmas is the story of Bruno, a rough, heavy man overly fond of drinking. His only desire is to be a normal person, but fate would have it otherwise. One day he wakens to find that his hands are starting to bleed, marking the start of a journey of redemption through suffering, pain and death. From now on he?ll have to live with his new stigmata...