A problem with the sewerage system ends in a rising, toilet-smelling flood. The adults? arguments look as though they?ll take some time to solve. When they leave the house to find a solution, Tomas (20) gives free reign to his strong sexual desires towards his sister Catalina (15). Little by little, the dirty water seeps into every room in the place.