Elderly farmer Fred Morgan and his housekeeper are murdered in the middle of the night. George Braden, the farmer's hired hand, is accused of the crime, with all the more reason after the police see his wife Ellen throwing a gun into the lake. After hours of intense interrogation, George confesses to the killings for fear that the pregnant Ellen will have a breakdown. Although Doug Madison, the lawyer appointed to George?s defence, doesn?t initially believe in the man?s innocence, Ellen finally convinces him.