Asalto al cine lanak lau neraberen istorioa kontatzen du: Negus, Chale, Sapo eta Chata. Haurrak zirenetik dira lagunak, Mexiko Hiriko Guerrero auzoan bizi dira eta edozein nerabek bezala, denbora zerbaitetan emateko premia dute. Horrelaxe bururatuko zaie zinema-areto bat erasotzeko ideia. Bakoitzak, bere gatazkaren baitan, eraso hori gauzatzeko arrazoiak aurkituko ditu. Abenturak beren bizitzei aurre egitera behartuko ditu eta arriskuan jarriko du duten gauza bakarra: adiskidetasuna.