Aoulad-Syad zuzendariaren aurreko filma, En attendant Pasolini, errodatzeko, herritarrek alokairuan utzitako lursailetan eraiki zituzten dekoratuak. Filmean agertzen den bizilagun Moharen lursailean meskita bat eraiki zuten. Errodajearen amaieran, grabaketa-taldeak tokitik alde egitean, bizilagunek dekoratu guztiak bota zituzten, meskita izan ezik, herritar guztientzat otoitzetarako leku bilakatu baitzen. Moharentzat desastre hutsa izango da hori, lursail horretan bere familiaren biziraupenerako lekak landatzen baitzituen.