Israelgo soldatuek palestinarrei ematen dieten tratuari buruzko dokumentala da hau. Avi Mograbik Sansoni eta Masadan suizidio masiboa egin zuten zeloteei buruzko mito judutarren eta gaur egungo palestinarren esperientzia bortitzaren arteko analogia egingo du. Sansonen balentriei buruz gidaren azalpenak entzuten ari diren turista judutar talde baten irudiak palestinarrek kontrol-puntuetan jasaten duten tratu iraingarriaren irudiekin kontrajarriko ditu.