Agnès Vardak bere bizitzaren zati izan diren hondartzak erakutsiko dizkigu eta Nouvelle Vagueko zinemagile gisa bere hastapenei buruz, Jaques Demyrekin bizitako denborari buruz, feminismoaz, bere bidaiez eta ekoizle independente gisa egindako lanaz hitz egingo digu autorretratu honetan. Bere oroimenak aztertuko ditu argazkien, filmen zatien, etxeko grabaketen eta elkarrizketen bitartez, une jakin bateko sentimendua harrapatzeko asmoz.