My Winnipeg Guy Maddin jaio zen Winnipeg herriaren omenez eginiko sasi-dokumental surrealista da. Zuzendariaren hitzetan, "doku-fantasia". Artxiboko irudien eta fantasiazko narrazio baten bitartez Kanadako lekurik hotzenetako bateko bizitzaz hitz egingo digu. Hantxe, elurretan itotako zaldi batzuk ikuskizun bilakatuko dira paseoan dabiltzanentzat.