Beren ideien alde lapurretak edo kontrabandoa egin duten anarkistak asko dira. Che Guevararekin estrategiak eztabaidatu dizutenak edo Pantera Beltzen lider Eldridge Cleaver lagundu dutenak, ordea, oso gutxi. Baina, aurreko guztiaz gain, igeltsero lanetan egun bakar batean ere hutsik egin gabe banku handi bati iruzurra egitea lortu duena bakarra da: Lucio Urtubia, Cascanteko semea (Nafarroa). Lucio Donostia Zinemaldiko Zabaltegi Bereziak sailean izan zen 2007an.