Dokumental honek Daniel Johnston kantautorearen historia harrigarri eta, aldi berean, izugarria erakutsiko digu. Txikitandik, Danielek sormen artistikorako joera erakutsi zuen, berak eginiko komikien eta Super 8 grabaketen bitartez. Baina drogek eta gaixotasunak Deabruarekin irudizko topaketak izatera eramango dute jeinu depresibo hau.