Jonathan Caouettek, Texaseko familia disfuntzional bateko semeak, zurrunbilo psikodelikoa osatuko du bere oroimenekin, familiako argazkiekin, hamahiru urte zituenetik etxean grabaturiko filmekin, bideo euskarrian eginiko egunerokoekin, film hasi berriekin... Caouettek, zinema eginez ikasi zuen bere haurtzaroko mamuak aldentzen, eta horrela lortuko du babesgabetasuna eta abusuak, bere begien aurrean bortxatu zuten amaren eskizofrenia, karitate erakundeetan egindako egonaldiak eta, finean, autosuntsiketa uxatzen.