Kennedy eta Johnson presidenteekin AEBetako defentsa idazkaria izan zen Robert McNamararen bizitza eta garaia aztertzen du. McNamarak Vietnamgo gerraren lehen zatian hartutako erabakietan parte hartu zuen. Izenburuak hizkera militarrean operazio militarretako parte-hartzaileek egiazko egoerari buruz duten ziurgabetasun maila adierazteko erabiltzen den "fog of war" (gerrako lainoa) esaldiari egiten dio erreferentzia.