1967an Jørgen Lethek 13 minutuko film laburra egin zuen, Det perfekte menneske (The Perfect Human) izenekoa. Dokumentalak gizakien portaera zuen aztergai. 2000. urtean Lars von Trierrek film labur horren bost "remake" egiteko desafioa bota zion, baina film bakoitzak traba bat izango zuen eta zuzendariak zorrotz errespetatu beharko zituen. Prozedura horrekin, azkenean, bi zuzendariek zalantzan jarriko dituzte dokumentalaren generoari buruzko konbentzioak.