Erreforma plan baten mehatxupean dagoen Bartzelonako Raval auzoan etxebizitza-bloke bat eraikitzen hasiko dira. Eraikuntzaren bilakaerak, eraikina altxako den eremua haurrak futbolera jolasteko erabiltzen zuten lursaila zenetik amaierako fasera arte, auzoko biztanleen bizitza markatuko du.