Burlesque is the new punk rock according to Dirty Martini, who reveals some of the secrets of her art in night clubs and cabarets in New York's Off-Off Broadway, where the revival of burlesque as a form of mass popular entertainment is exported to the rest of the world. Ladies and gentlemen, burlesque is back!!