Ander, a farmer in his 40s, lives a routine life split between his job at a bicycle factory and agricultural work on the farm where he lives with his mother and sister. One day when he has an accident and breaks a leg, despite his mother?s reticence, the family decides to hire a Peruvian immigrant, José, to do the farmwork. José?s arrival brings change to life in the house and to Ander, who starts feeling things of which he didn?t think himself capable, causing terrible conflict deep down inside. His relationships with Peio, his best friend, and Reme, the local prostitute, are also modified by this person who obliges them to take positions.