Three teenage stories fuse beneath the calm of a quiet, average neighbourhood. Having barely survived a suicide attempt, Jess guards a devastating secret. Connor is training to become a professional boxer, but a sexual adventure from the past continues to haunt him. And Ann, who has never had a boyfriend, develops an obsessive love. At one point, their secrets come to a head, changing their lives forever.