Juanjo Franco Zabalegi died in San Sebastian on 19 June 2008. This documentary endeavours to portray his life and the keys to his creative processes. Family, friends, students, friends with whom he spent his spare time and colleagues focus their recollections on explaining different aspects, in many cases unknown, of his busy life as a filmmaker, artist, teacher...