A nameless loner travels the Spanish countryside meeting mysterious people for coffee and collecting information. He?s a stranger whose activities remain meticulously outside of the law. In the process of completing a job, he trusts no-one and his objectives are not initially divulged. What are his intentions and what does he write in his notes?