The paths of three students of different nationalities cross in the elevator of an anonymous student block in Munich. Since they don't know each other, they will never find out how much they have in common: Clara, Motek and Sin are strangers in Germany. They're longing for acceptance and warmth, searching for a spark of the feeling we call ?home?.