This is the first full-length documentary to have been completely shot in Digital 3D. In the company of a sea turtle, spectators are taken on an emotional journey to the Californian kelp forests, the Great Barrier Reef in Australia, and Roca Partida Island off the coast of Mexico, natural habitat of thousands of sharks. Audiences will also witness some of the most spectacular and unforgettable scenes of life beneath the waves ever captured.