Despite barely knowing one another, Boris and Marilyne fall in love one evening in Paris. Five years later, Marilyne, accompanied by Boris and their two children, is in the Balearic Islands to work. Just when Boris, sick of being a househusband, decides to announce that he?s leaving her, Marilyne takes to her heels with a lover. Five years on, Marilyne reappears, this time with a group of American tourists in the Pyrenees, only to discover that the guide who is to accompany them is no other than Boris.