Pierre is a youngster from a privileged background who lives with his mother in a castle in Normandy. One day his mother tells him that the date has been set for his wedding with Lucie, his fiancée. On his way to give Lucie the good news, he runs into Isabelle, a young girl who claims to be his lost sister. Pierre becomes strangely obsessed with his alleged sibling.