Lucie, who has been missing for a year, is found wandering by the side of the road. The police find the place where she was held captive, an abandoned slaughterhouse. The girl is admitted to a clinic. Deeply traumatised and refusing to remember what happened, her only solace lies in her friendship with another internee, Anna. Fifteen years later, Lucie turns up on the doorstep of a suburban house. In her eyes, anger; in her hands, a shotgun.