Arco, Malik and Mustapha are 16. Pretty much left to their own by their parents, they fail at school, spend their time hanging out together and fight with other kids in the Parisian suburbs. Djeff, JM, Hamouda and Pete are older, between the ages of 20 and 26, and jobless. Shots ring out in a disco carpark during a hip hop fiesta. When the police arrive on the scene there?s a shoot-out and Malik dies.... The fight?s on.