A love triangle narrated in song. For love, Julie accepts to form a trio with Alice, her boyfriend Ismaël?s colleague from work. The relationship has its moments of happiness and outbursts of jealousy. But the situation gets too heavy for Julie, who?d like to go back to having Ismaël to herself. When an incident puts an end to the love triangle, everything loses its balance, particularly for Ismaël, who just can?t get over his confusion.