An armoured truck company is going through a profound crisis. Having been robbed three times this year, it?s on the verge of bankruptcy. The employees are at the end of their tethers with nerves. Some of them even suspect that the heisters have a contact within the company itself. In these difficult circumstances, one morning, a man, Alexandre Demarre, turns up for his first day of work. Who is he: someone on the dole, a cop, a mobster? And what does he want?