In a Parisian porn theatre, a cashier, a 50-year-old and a young projectionist are drawn into a love affair. The cashier takes advantage of the projectionist?s naïveté to get her wicked way with the 50-year-old, who uses the cashier to do the same with the young projectionist. The cashier narrates her life, explaining how she left home at the age of 16, became a prostitute, and led the same life as the 50-year-old. He, occasional writer and former gigolo, relates his life with humour.