After a heist, a mobster?s son, François, escapes death in a shoot-out. He turns for help to Cardone, one of his father?s friends, who offers him the protection of a paranoid murderer named Rufin. Soon, the other members of the gang join François as he enters the bloody world of score-settling, until he meets Claire, the only person willing to try and save him from his downward spiral into hell. J?irai au paradis car l?enfer est ici competed at San Sebastian?s Official Selection in 1997.