Irreversible. Because time brings everything to an end. Because certain actions are irreparable. Because man is an animal. Because thirst for revenge is a natural impulse. Because most crimes go unpunished. Because losing a loved one is like being struck by lightening. Because love is the source of life. Because premonitions don?t stop things from happening. Because time reveals all: good and bad alike.