At 28, Tom seems determined to follow his father?s footsteps in the murky world of the real estate business. Until a sudden meeting retrieves his faith in a lifelong dream: to become a concert pianist like his mother. Without leaving his job, he prepares for an audition by taking classes with a Chinese piano virtuoso. She doesn?t speak a word of French and they communicate through music alone. But pressure from his work soon becomes difficult to handle.