It?s Christmas Eve and four paths cross in a single night. A young mother struggling to regain custody of her son gets into Didier?s taxi, kicking off a string of meetings starting with Marie and continuing with Cris. During their long evening ride, the lives of our heroes change radically. They all have pending issues with their families, with life, with their own selves. Although they have nothing in common, they all have their eyes set on the same thing: less loneliness, more love.