18 year-old In-hwa lives alone in Busan. Nobody knows she?s pregnant, except her closest friend Sang-mi, who persuades her to put the baby up for adoption. In-hwa reluctantly abandons the infant. As time goes by her yearning for the baby grows stronger and she visits the adoption centre to ask if she can have the child back. Staff at the centre reject her request, arguing that the baby will be much better off with her new family. In-hwa, who only has the adoptive family?s address in France, decides to go there.