The arrival of democracy to Chile brings a general amnesty for prisoners not jailed for blood crimes. Ángel Santiago, a youngster determined to get his revenge for the abuse he suffered in prison, sets out to find the famous bank heister Vergara Grey, whose robberies have earned him a reputation he?d rather forget. His plan for a risky theft is complicated by the magical presence of Victoria, a mysterious adolescent ballerina.