This is the story of a passionate collector, Mithat, and the concierge of his building, Ali. For Mithat, Istanbul is as vast as his collections, while for Ali, who comes from a country village, it is nothing more than a few blocks around him. When the neighbours decide to have the building rebuilt for fear of earthquakes and the desire for a more valuable house, Mithat's most challenging struggle to save his collections begins. The building becomes the common destiny of these two men living alone, who will involuntarily change each other's fate.