Martin, a former Argentinean activist exiled in Spain for over thirty years, gets a call from an old comrade, Raúl, who asks him to return to Argentina. Raúl wants help with the excavation work he?s started in the Tucuman forest in the endeavour to find the remains of their companion, Ezequiel, who disappeared following a skirmish with the army. Obliged to live under the same roof for several days, the old friends soon realise that their way of understanding the world has changed greatly since then. The tension rises and, as the search progresses, we get the feeling that Raúl and Martín have a better idea of where to find Ezequiel than they would have those around them believe.