Emilio, a student at a rundown neighbourhood high school, is a shy boy who generally scrapes by with marks of 5 and has spent his entire life nurturing a secret love for Natalia, the beautiful bright girl in his class. Just when he?s decided to tell her his feelings, Natalia learns she?s received a scholarship to study Medicine at Oxford. While all seems lost for Emilio, his ostracized schoolmates refuse to give up. Having forged records and scholarships, this bunch of numbskulls disembark at Oxford, wreaking chaos on the peaceful campus life: a blind boy determined to enjoy the same opportunities as sighted people, a lover of heavy music with too much testosterone in a wheelchair, an intellectual leader with no intellect to his name and a gypsy whose strong point, apart from shady deals and swindling, is his kind heart.