She?s a hairdresser in need of practice. He?s got hair and the yen to please. The result is one absurd hairdo after the other that the boy puts up with because he?s mad about her. But she has different feelings. She believes that there are two kinds of guys: the ones you fancy and the ones that buy you fantas. Pagafantas is a comedy about a boy who has repeatedly heard the words ?I love you?, but always subsequently qualified with ?as a friend?. He?s sure that, with a bit of patience, she?ll realise that they?re meant for one another. And that?s what he?s doing, biding his time armed with bags of patience. But as eveyone knows, patience has its limits.