La Boyita is a motorhome with the magical ability to float, a sort of domestic amphibian, a refuge for Jorgelina as she enters the age of adolescence. Going on holiday to the countryside with her father, Jorgelina meets Mario, a boy who raises doubts in her that she?s unsure how to deal with.