To make a living, a woman lends her body to medical students for practice. One of the youngsters becomes obsessed with her. He follows her, searches for her. They meet. They discover one another. Together they set out on a long voyage to an unknown place. The Invention of Flesh is the description of the strange relationship between these characters. Far-off places. Minimal sounds, gestures, mystery. A road emerging on the limits. The journeys and their fatigue.