Miguel, a village fisherman, married and about to become a father, has a secret romance with an artist and outsider, Santiago. Miguel is faced with a tremendous dilemma when Santiago drowns suddenly, coming back from the dead to ask him to find his body in the sea and bury it according to the village rituals so that his soul can rest in peace. To fulfil Santiago?s wishes would mean revealing his affair, ruining his marriage and his reputation. But failing to do so would sentence him to eternal limbo.