On New Year's holidays, Mariana (21) and Rodrigo (30) drive to the Pacific coast. There, late at night and in the middle of nowhere, they find Karina (7) who ran away from home. The couple decides to stay the night and deal with the situation in the morning. But by dawn, the girl's gone.