When caught on account of a petty theft in a department store, Sara (18 years old) comes across her father Peter (42 years old) for the first time since he left the family five years ago. In his function as store detective, Peter tries to help his daugther under the watchful eye of his boss in hope of reconciliation. But Sara can't accept his help. Too deep are her wounds, and much harder to heal that Peter may think.