A remote alpine farm in central Switzerland that can only be accessed by cable car. This is where Anna Arnold lives. She speaks about her late husband and his passion – poaching. Toni Arnold, the neighbour, tells the story from his perspective. The voices unite in a kind of “dialogue” and give insight into the tension and fears, the misfortune and mourning the families of poachers are exposed to. A fresh approach to an old topic.